Дознајте први за сите новости!

Можности за кариера

Во Сет, ние сме свесни дека нашите вработени се клучот на нашиот успех. Во сите области на работата ние нудиме можност за професионален и личен развој на нашите вработени. Можностите за професионално напредување се одлични. Ние сме свесни дека само со напредокот на нашите вработени, исто така, напредува компанијата како целина. Нашиот тим е обучен во различни области во согласност со потребите на работата: продажба, лидерство, мотивација, јазични курсеви, итн.
Потенцијалните вработени, исто така, нудиме финансирање на потребни курсеви, со цел да поттикнување на понатамошен развој на поединците. Квалитетната работа и посветеноста на нашите вработени се тесно поврзани со задоволство, па нашите вработени добиваат различни придобивки и предности.

 

Работа во Сет

Сет е еден од водечките Македонски компании во областа на компјутерите, електроника и домашните апарати. Нашите водечки принципи се професионалност, флексибилност и динамика. Компанијата има поставено високи цели за својата иднина, кои исто така ги очекуваме од нашите вработени. Амбициозни, динамични, флексибилни, одговорни, квалификувани и мотивирани за развој и напредување - се вработените на Сет.
Ако сте подготвени да влезете во светот на компјутерите и електрониката, можете да ја пратите вашата биографија, желби и интереси на vrabotuvanje@set.com.mk На следната соодветна прилика, ние ќе ве контактираме.

 

Отворени огласи:

 

 

Поради потреба од нов кадар во Скопје, СЕТЕК СЕ ОД ТЕХНИКА има потреба од

АДМИНИСТРАТИВЕН РАБОТНИК ВО СМЕТКОВОДСТВО

Ви нудиме вработување и одлични услови за работа, 

можност за професионална надоградба и напредување.

Вие знаете дека со избор на компанија како Сетек Се Од Техника го правите 

чекорот во вистинската насока. 

Ве покануваме да станете дел на нашиот тим

Потребни квалификации

  • ВСС економски факултет ќе се смета за предност
  • Предходно работно искуство на иста или слична позиција 
  • Познавање на англиски јазик
  • Одлично познавање на МS Office
  • Претходно искуство работа во сметководствени програми

Одговорности и задачи:

  • Административна и финансиска евиденција
  • Внес на податоци во сметководствена апликација
  • Прием и  проследување на документи
  • Пошта и електронска комуникација со странки
  • Изготвување на извештаи
  • Деловна коресподенција

Личен профил:

  • Динамичност и ефективност
  • Развиени способности за планирање, организирање и координирање
  • Ориентираност кон клиенти и одржување на релации
  • Развиени комуникациски способности
  • Способност за индивидуална и тимска работа
  • Флексибилност и адаптибилност 

·         Слободни работни места – 1

Доколку сте заинтересирани за интересна и динамична работа, а воедно го поседувате потребното образование, квалификации за успешно извршување на работните задачи, испратете ја Вашата кратка биографија со слика не постара од 6 месеци на e-mail: najdirabota@setec.mk

Напомена: Нагласете во насловот на пораката за “Административен работник во сметководство”.

Само кандидати кои ќе бидат повикани на интервју ќе бидат лично контактирани.

 

 

 

 

Продажни места
(Store Locator)

Канцеларии на фирмата
(Company Headquarter)

setec.mk
Рузвелтова 19, 1000 Скопје, Македонија
Контакт со web администраторите

 

Платежни картички